Porównaj oferty

Kobieta z głową do luksusu

Kobieta z głową do luksusu

Kobieta z głową do luksusu

Czy wiecie, że luksusowym mieszkaniom najczęściej przyglądają się kobiety? I co więcej, często wybiorą najlepsze „M”, opcję idealną, łącząc spójnie prestiżowy adres, wnętrza urokliwe, niebanalne ale zarazem funkcjonalne, z wyśmienitą infrastrukturą w sąsiedztwie i dogodną komunikacją. Słowem „ona” umie wypatrzyć nie tylko dobry produkt inwestycyjny, na czym się skupi każdy racjonalnie myślący „on”, ale dodatkowo to właśnie kobiecy zmysł i intuicja odnajdzie unikalną nieruchomość w dobrym guście. Sprzedawcy muszą zatem nierzadko zainwestować sporo czasu i środków w home staging by zadowolić rozum oko i serce wymagających klientek. Ale wysiłek się zazwyczaj opłaca bo dopieszczona oferta przykuje uwagę wielu osób. Dowodem na to jest jedna z ostatnich transakcji, przeprowadzonych z udziałem pośredników Just Place – wyjątkowe, odnowione lokum w zabytkowej kamienicy na Mokotowie wzbudziło szczególne zainteresowanie wśród przedstawicielek płci pięknej…. Ale może zacznijmy od początku.

Nieruchomość przygotował do sprzedaży klient Just Place, inwestor, pasjonat, który od lat wyszukuje mieszkań z dużym potencjałem i w wyjątkowych warszawskich lokalizacjach, i tworzy w nich niepowtarzalną atmosferę. W tym przypadku wybrał dwupokojowy lokal, wymagający całkowitego remontu, w przedwojennym budynku, przy ul. Sandomierskiej. Gdy nieruchomość odzyskała swój dawny blask, wzbogacony o nowoczesne rozwiązania, inwestor zaprosił do niego pośredników Just Place, by omówić warunki współpracy przy sprzedaży tej „perełki”. Już sama lokalizacja podpowiadała agentom, że będzie to wyjątkowe „M”. Intuicja ich nie zawiodła. I gdy zobaczyli mieszkanie, byli zachwyceni zarówno lokalem jak i kamienicą, uchodzącą za najstarszą na Mokotowie. – Największe wrażenie zrobiła na nas na cegła w sypialni i pokoju kąpielowym, na której widoczne są nadpalenia z Powstania Warszawskiego oraz wielkie, dwuskrzydłowe drzwi łączące salon z sypialnią – opowiadają agenci Just Place.

Natychmiast zrobili zdjęcia lokum i wrzucili je na swój fanpage. Pierwszy telefon zadzwonił już po niespełna minucie! W słuchawce zabrzmiał kobiecy głos. – Byliśmy kompletnie zaskoczeni aż tak szybką reakcją na nasze ogłoszenie – wspominają pośrednicy Just Place.

Pierwsza klientka ostatecznie jednak zrezygnowała z kupna lokalu. Agenci zaproponowali więc szczegółowy plan marketingowy. Od razu zdecydowali, że oferty tak wyjątkowego mieszkania nie będą publikować na popularnych portalach z ogłoszeniami sprzedaży nieruchomości. Określili również zasięg kampanii. By była jak najbardziej skuteczna, zadbali o szczegółowy opis zarówno mieszkania jak i kamienicy wraz z jej historią. A ponieważ – jak twierdzi stara handlowa maksyma – klienci kupują oczami, zorganizowano także profesjonalną sesję zdjęciową. I gdy kampania ruszyła, mieszkanie znalazło nowego właściciela już po dwóch tygodniach intensywnej pracy.

Z tej sprzedaży agenci Just Place wysnuli kilka wniosków: Po pierwsze, okazało się, że ok. 83 proc. wszystkich zainteresowanych ofertą klientów, stanowiły kobiety. Po drugie, lokum na Sandomierskiej przyglądali się głównie millenialsi – prawie 46 proc. zainteresowanych klientów miało od 25 do 34 lat. Nieruchomość wzbudziła również emocje wśród przedstawicieli nieco starszej generacji „X” – ok. 30 proc. klientów zainteresowanych ofertą było w wieku 35 – 44 lat. I wreszcie po trzecie, lokum ostatecznie kupiła kobieta!

img

Jerzy Kukułowicz

    Powiązane posty

    Jak zrobić zdjęcia które szybko sprzedadzą Twoje mieszkanie?

    By oddać ducha i atmosferę mieszkania należy przede wszystkim zdjęcia wykonywać w świetle dziennym i pokazać pomieszczenia w sposób pozwalający na wyobrażenie sobie

    Kontynuuj czytanie
    przez Jerzy Kukułowicz

    Wynajem all inclusive

    Na czym polega wynajem all inclusive? przygotowujemy nieruchomość do wynajmu, organizujemy profesjonalną sesję zdjęciową,

    Kontynuuj czytanie
    przez Jerzy Kukułowicz

    Jak sprzedać apartament w kilka dni?

    W Polsce żyje dziś około 47 tys. tzw. HNWI czyli „high net worth individuals” – osób posiadających aktywa płynne o wartości 1 mln dolarów.

    Kontynuuj czytanie
    przez Jerzy Kukułowicz

    Dołącz do dyskusji